După 25 de ani, un sfert de secol de existenţă, după 1 milion de articole, după 6.250 de prime pagini, după 400 de anuare, după 6.000 de antreprenori şi executivi intervievaţi la ZF Live, după 1.200 de conferinţe cu 24.000 de speakeri şi 200.000 de participanţi, după 20 de turnee de business în 30 de oraşe din ţară, Ziarul Financiar a devenit un bun public – este ziarul poporului român.
Iar dacă mâine dintr -un motiv sau altul s-ar putea întâmpla ceva, poporul român de business ar trebui să fie destul de deştept şi de responsabil, mai mult – din păcate – decât poporul sportiv, să intervină şi să-l susţină. Pentru că nu poţi trăi fără suflet. Iar Ziarul Financiar este sufletul businessului românesc.
Cu bunele şi cu mai puţin bunele lui, cu stânga, cu dreapta, cu cashul, cu cardul, cu multinaţionala, cu chioşcul, cu micul, cu macdonaldsul, cu şaorma şi ciorba, cu tableta, cu cimentul, cu Loganul, cu Fordul, cu grâul, croissantul, gazul, benzina, cu RPA-ul, cu AI-ul sau cu ce-o mai fi.
mai mult
Descoperă mai multe la Clubul Presei ⓜ mapamond media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.